دانلود نرم افزار موبایل دانلود اپلیکیشن مسابقه سبقت شبکه یک – اندروید و iOS آیفون - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود اپلیکیشن مسابقه سبقت شبکه یک – اندروید و iOS آیفون

دانلود اپلیکیشن مسابقه سبقت شبکه یک – اندروید و iOS آیفون

Sebghat v2.7 – دانلود اپلیکیشن مسابقه سبقت شبکه یک برای اندروید و iOS آیفون
مسابقه جذاب و هیجان انگیز سبقت

با دریافت و نصب اپلیکیشن سبقت می توانید به جمع شرکت کنندگان مسابقه “سبقت” شبکه یک سیما بپیوندید. اما این تمام ماجرا نیست. “سبقت” هر روز شانس شرکت در چند مسابقه آنلاین را به شما می دهد. برندگان این مسابقه جوایز ارزشمندی دریافت می کنند و می توانند در صورت تمایل در لیست انتظار شرکت کنندگان مسابقات شبکه یک سیما قرار بگیرند. همچنین “سبقت”، به زودی به مجله ای تبدیل خواهد شد که معلومات شما را به روز نگه می دارد و به شما کمک می کند تا سطح اطلاعات عمومی خود را بهبود بخشید. از طریق همین اپلیکیشن، بزودی می توانید با برنامه سازان شبکه یک سیما نیز در ارتباط باشید.

پس از دانلود اپلیکیشن شما میتوانید در مسابقه شرکت کنید و تعدادی سوال را در مدت محدود پاسخ دهید. بعد از شروع مسابقه شما باید یکی از شرکت کنندگان را به عنوان دنبال کننده انتخاب کنید و همچنین میتوانید دنبال کننده خود را تغییر دهید. بعد از انتخاب دنبال کننده خود، ویدیویی پخش می شود و وی را معرفی می نماید، همچنین تصویری شامل درصد اطلاعات عمومی وی را مشاهده کنید. درصد دنبال کننده های هر شرکت کننده کنار عکسش نمایش داده می شود. در حین مسابقه مجری اعلام می کند که دنبال کننده های یک شرکت کننده، بتوانند چراغ یکی دیگر از شرکت کنندگان را بسوزانند.

“سبقت”، نخستین مسابقه تلویزیونی است که توسط “بزن یک” پشتیبانی می شود. اگر کاربر این اپلیکیشن باشید، می توانید همزمان با پخش برنامه، شما نیز همراه شش شرکت کننده مسابقه به سوالات پاسخ دهید و شانس خود را برای برنده شدن بیازمایید. از سوی دیگر، “سبقت” به شما امکان می دهد تا با یارکشی، بر سرنوشت شرکت کنندگان حاضر در استودیو تاثیر‌ بگذارید. “سبقت” همچنین، نخستین مسابقه تلویزیونی است که با این سطح از پیچیدگی به صورت زنده پخش می شود. این برنامه با بینندگان خود از طریق همین اپلیکیشن در ارتباط است.

اپلیکیشنی که می تواند پاسخگوی بیش از سی میلیون کاربر باشد، و پیام ها آنها را بهنگام و در کسری از ثانیه منتقل کند. از سوی دیگر، محیط مسابقه سرشار از پیچیدگی های فناورانه است. در ساخت صندلی های متحرک، چراغ های چرخان، و دیگر تجهیزات دانش مهندسی سطح بالایی به کار گرفته شده است، تا همه چیز بتواند در هنگام پخش زنده درست کار کند. این تجربه جسورانه، “سبقت” را به مسابقه منحصر به فرد تبدیل کرده است. با دانلود و نصب اپلیکیشن سبقت، همراه شرکت کنندگان این مسابقه، در جدال برای جایزه چند میلیونی شرکت کنید. سبقت، یکشنبه و دوشنبه هر هفته، ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما به شما تقدیم می شود.

دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 120 views بار دسته بندی : , تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.