دانلود نرم افزار موبایل دانلود اپلیکیشن مسابقه ایران شبکه یک برای اندروید - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود اپلیکیشن مسابقه ایران شبکه یک برای اندروید

آپدیت: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸


دانلود اپلیکیشن مسابقه ایران شبکه یک برای اندروید

Mosabeghe Iran v2.0 – دانلود اپلیکیشن مسابقه ایران شبکه یک برای اندروید

تنها راه ورود به مسابقه تلویزیونی ایران، دانلود، نصب و شرکت در آزمون های این اپلیکیشن است. برای شرکت در مسابقه تلویزیونی ایران ابتدا برنامه ایران را دانلود و نصب کنید. با استفاده از این اپلیکیشن بخشی از سوال و جواب های مسابقه ایران در اختیارتان قرار می گیرد. کافیست وارد بخش مطالعه شوید تا سوالات را با پاسخ صحیح مشاهده کنید.

تشکیل گروه

برای شرکت در مسابقه باید گروه های پنج نفره تشکیل دهید. ابتدا وارد بخش “گروه من” شوید و روی “تشکیل گروه” کلیک کنید. حال شماره همراه چهار تن از دوستان و آشنایان خود را وارد کنید و منتظر بمانید تا درخواست شما را قبول کنند. توجه کنید که این افراد نیز باید قبلا در اپلیکیشن مسابقه ایران ثبت نام کرده باشند.

مطالعه

در بخش مطالعه می توانید به تمامی سوالات آزمون اپلیکیشن مسابقه ایران و بخشی از سوالات مسابقه تلویزیونی دسترسی داشته باشید. شما به راحتی می توانید پاسخ های درست هر سوال را مشاهده کنید تا در هنگام آزمون، شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. توجه کنید که برای دسترسی به همه سوالات ابتدا باید تشکیل گروه داده یا در یک گروه عضو شوید.

آزمون

در زمان هایی که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد باید وارد بخش آزمون شوید و به تعدادی سوال که برای شما در نظر گرفته شده پاسخ دهید. توجه کنید که تمامی اعضای هرگروه باید در آزمون شرکت کنند چراکه برای ورود به مسابقه تلویزیونی، مجموع امتیازات اعضای هرگروه مد نظر قرار خواهد گرفت.

دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 364 views بار دسته بندی : , تاريخ : 14 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.