دانلود نرم افزار موبایل دانلود اپلیکیشن ستاره یک #1* برای اندروید و iOS آیفون - ابنجکو

قیمت محصول : 0 ریال

دانلود اپلیکیشن ستاره یک #1* برای اندروید و iOS آیفون

آپدیت: ۹ بهمن ۱۳۹۹


دانلود اپلیکیشن ستاره یک #1* برای اندروید و iOS آیفون

Setare Yek v2.0.4 – دانلود اپلیکیشن ستاره یک برای اندروید و آیفون iOS
نسخه جدید برنامه ستاره اول (ستاره یک)

Setare Aval اپلیکیشن ستاره یک کلیه خدمات خرید شارژ، خرید بسته و پرداخت قبوض برای مشترکین کلیه اپراتورهای همراه را فراهم می کند. نکات تمایز با سایر اپلیکیشن ها در کنار خرید انواع بسته های اینترنت و پرداخت جرایم شارژهایی که از طریق این اپلیکیشن می توانید بخرید، کاملترین و جامعترین شارژها می باشند؛ شامل شارژ فوق العاده ۲۰ تا ۳۰ درصد شارژ بیشتر، شارژ جوانان با ۱۰۰ پیامک رایگان درون شبکه، شارژ بانوان با ۳۰ درصد شارژ بیشتر، شارژ اضطراری که وقتی شارژتان تمام می شود میتوانید از شارژ اضطراری استفاده نمایید، کیف پول برای خرید سریعتر و انتقال بدون کارمزد پول به حساب دیگران.

همچنین میتوانید در قرعه کشی جایزه ای که به آن علاقه بیشتری دارید شرکت کنید و امتیاز خود را به شانس همان قرعه کشی تبدیل نمایید. این نرم افزار، راحت ترین روش خرید شارژ همراه اول تا ۳۰% شارژ فوق العاده، شارژ هدیه بدون محدودیت در زمان استفاده از شارژ اولیه می باشد.

همراه اول به منظور تسهیل خرید بسته های نوترینو، این امکان را فراهم نموده است تا مشترک تنها با یک بار مراجعه به سرشماره #۱* و واریز مبلغ بسته از طریق حساب بانکی خود بتواند به صورت مستقیم بسته نوترینو را فعال نماید. بدین ترتیب دیگر مشترکین دیگر نیاز به خرید و اعمال مکرر شارژ و انجام چند نوبت عملیات بانکی نخواهند داشت و می توانند تنها با یکبار مراجعه به سرشماره ۱، بسته های نوترینو را به سرعت و به راحتی خریداری و فعال نمایند.

در حال حاضر مشترکین دائمی و اعتباری با هر خرید از #۱* می توانند امتیازات و همچنین شانس خود را در قرعه کشی ماهیانه یک دستگاه پژو ۲۰۶ و هزاران شارژ هدیه و صدها بسته اینترنت نوترینو افزایش دهند. بدین صورت که هر خرید از #۱* برابر یک شانس در قرعه کشی است. مشترکین همراه اول جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شانس قرعه کشی خود و یا جوایز ماهیانه، کافیست #۱* را شماره گیری کنند.


تغییرات نسخه جدید

با تشکر از پیشنهادهای ستاره یکی‌ها، ویژگی‌های زیر اضافه شدند:

امکان پرداخت قبض ایرانسل
امکان پرداخت قبض رایتل
فعال شدن بخش فروش سیم کارت
رفع باگ‌ها و مشکلات گزارش شده

ممنون از اینکه با نظراتتان همراه ما هستید.

دانلود
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 2,842 views بار دسته بندی : , تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.

mamad
نادرشاه افشار
دوشنبه , 9 آگوست 2021
پاسخ

قرعه کشی شما دروغی بزرگ هست ایزانسلیها که شارژ میخرندبزنده نمیشونذهرگز,,چندتا سیم کارت خریدید هردفعه یک شماره را اعلام میکنید,من اینگونه تصورمیکنم ,چون علمی نیست که اعداد کد پشت سرهم باشنددرحالیکه شخص درتاریخهای مختلف خریدمیکنداما کدهایش پشت سرهم میباشد?