دانلود نرم افزار موبایل چرا به قالب پست اینستاگرام لازم داریم؟ - ابنجکو

آناتومی کامل پروفایل اینستاگرام این یک واقعیت هست که برای تعداد زیادی از مشاغل، اینستاگرام بدون شک فرصتی عالی برای بازاریابی فرآورده خواهد بود. مهلت برای تبلیغ محصولاتی که می تواند مخاطب را علاقمندتر و هدفمندتر کند. علاوه بر عناصر اصلی مانند بیو، تصویر پروفایل، هشتگ هایی که به شما یاری می کند تا زیادتر دیده شوید، چیزی که شما را از دیگران متمایز می کند قالب اینستاگرام شماست. با اینحال موارد دیگری هم مهمند اما کمتر جلوی چشم هستند. این موارد عبارتند از:

پروفایل عمومی (پرایوت نباشد) به طور پیش فرض، پروفایل اینستاگرام شما عمومی خواهد بود، یعنی هر کسی در جهان می تواند نمایه و پست های شما را در اینستاگرام مشاهده کند.

نام کاربری قابل شناسایی و قابل جستجو با اطمینان از اینکه نام کاربری شما قابل شناسایی هست و به راحتی قابل جستجو هست تلاش خود را شروع کنید.

عکس پروفایل اینستاگرام با مارک تجاری عکس پروفایل شما یکی از نخستین مواردی هست که آدم هنگام بازدید از اینستاگرام شما میبینند، چون به چهره برجسته در گوشه جایگاه راست بالا نشان اطلاعات می شود.

بیو جالب، لینک دار، حاوی اطلاعات مانند تصویر پروفایل، “بیو” (توضیحات بالای صفحه) یکی از نخستین مواردی هست که بازدیدکنندگان مشاهده می کنند. پس جالب باشد، لینک بدهید و اطلاعات مختصر اما کاملی داشته باشد.

قالب پست اینستاگرام چیست؟

فید اینستاگرام نشان دهنده این هست که شما چه کسی هستید و از چه چیزی لذت می برید. به عبارت دیگر این فید یا همان پوسته اینستاگرام هرچه ظاهر بهتری داشته باشد، تعاملات بیشتری در صفحه خواهید داشت و آدم زیادتر جذب صفحه اینستاگرام شما خواهند شد. یکی از بهترین طریق ها برای به دست آوردن فالوور در اینستاگرام ایجاد پوسته پست اینستاگرام با ظاهری جذاب و چشم نواز هست به گونه ای که بتواند نظر همگان را به خودش جلب کند.

چرا به تم پست اینستاگرام لازم داریم؟

پاسخ کاملاً اسان است: جلب توجه فوری. اگر در اینستاگرام چیزی پست کنید و بخواهید به عنوان حرفه یا مرجعی برای شناخته شدن به آن نگاه کنید پس باید قالبی داشته باشید که فالوورهای شما یا هرکس به صفحه شما سر می زند، این پست را با نام شما مرتبط بداند. نه برای پست که برای پوسته استوری اینستاگرام نیز به تم یا پوسته هایی لازم دارید که اول بیانگر شغل شما و دوم نشان دهنده ی خلق، روحیه و ادراک شما باشد.

بسیاری از کسانی که در اینستاگرام تلاش می کنند فکر می کنند که داشتن تنها و تنها یک تم و یک پوسته به این معنی هست که یکسان بودن تمام پست ها به جلب توجه آدم یاری می کند در حالی که اینطور نیست. گرچه شلوغی یک صفحه از رنگ و تم چندان جالب نیست اما به همان اندازه استفاده از یک تم و پوسته اینستاگرام هم جالب نیست و خسته کننده خواهد بود. البته این مساله درمورد تمرکز بر رنگ و طرحهای کلی پست است. اگر می خواهید فید شما روشن، پر از رنگ یا تیره باشد، این مساله انتخابش با خود شماست.

اپلیکیشن هایی که به شما یاری می کنند تا پوسته پست اینستاگرام را صحیح کنید.

شاید تا کنون نمی دانستید که پوسته استوری اینستاگرام یا تم پست اینستاگرام خودتان را می توانید با اپلیکیشن های موجود در بازار طراحی کنید. در اینجا به شناسایی چند اپلیکیشن در موضوع ساخت پوسته اینستاگرام می پردازیم.

  • Snapseed

این اپلیکیشن یک اپلیکیشن ویرایش تصویر رایگان است. کافیست که عکسی را از گالری برگزیده کنید یا با دوربین تصویر بگیرید و بعد مرحله ها ادیت را انجام دهید. پوسته های خود را با زیبایی می توانید در این اپلیکیشن طراحی کنید.

  • VSCO

این اپلیکیشن یک اپلیکیشن طراحی تصویر هست با طرحهای خیلی و پیچیده اما مناسب برای همه. این اپلیکیشن تمام نیازهای تصویر و ویدیو شما جهت ساختن پوسته آماده اینستاگرام را جوابگو خواهد بود. این اپلیکیشن از پیش تنظیمات فیلتر تصویر به اندازه کافی برخوردار هست تا ذهن شما کمتر بخواهد درگیر تنظیمات شود. همین امر استفاده از این اپلیکیشن را خیلی اسان می کند و زحمت ایجاد تبلیغات برای دریافت و شغل شما را کمتر می کند.

  • Canva

این اپلیکیشن منجر می شود طراحی به طرز شگفت انگیزی برای همه اسان و سرگرم کننده باشد! کانوا ابزاری هست که دارای ویژگیها و قابلیتهای کافی برای استفاده راحت هست و هرکسی می تواند انواع مختلفی از پوسته اینستاگرام زیبا را ایجاد کند.

  • InstaSize

ابزار ویرایش تصویر و فیلم، با فیلترهای عکس، بسته های حاشیه ای، فونت های مرسوم و مد روز و ایجاد کلاژ برای اینفلوئنسرها، کارآفرینان و بازاریابان در شبکه های اجتماعی است. اگر می خواهید تصویر های خود را برای پوسته و پست با محدودیت های عکس اینستاگرام ویرایش دهید، Instasize بهترین گزینه است.

قالب آماده اینستاگرام ایجاد و ساخت پوسته یا قالبهای آماده؟ کدام بهتر است؟

ساخت ایجاد و ساخت پوسته آماده اینستاگرام شغل زیبا و جالبی هست اما معایب ممتاز خودش را دارد. از مهمترین معایب آن می توان به ایده و خلاقیت اشاره کرد. شما برای ایجاد یک پوسته اینستاگرام مجبورید دنبال ایده های خلاقانه، لوگو، تصاویر مشابه و تعداد زیادی از مواردی بگردید که در ایجاد خلاقیت به شما یاری می کند. فکر کنید برای شناسایی یک محصول باید ساعتها وقت و انرژی خود را برای ایجاد تنها یک پوسته استوری اینستاگرام صرف کنید. همچنین تعداد زیادی از اپلیکیشن های موجود در بازار چون برای ویرایش تصویر ایجاد شده اند به اندازه و محدودیتهای پوسته اینستاگرام توجهی ندارند. زمانی که شما زحمت چند ساعته خود را پست می کنید تازه متوجه می شوید که چه اشتباهی انجام اطلاعات اید و پوسته از گوشه و حاشیه بیرون زده است. از معایب دیگر نیز می توان به ورژن های رایگان و پرمیوم این اپلیکیشن ها اشاره کرد. برای ساخت یک پوسته اینستاگرام اسان شما مجبورید ماهیانه یا سالیانه حق اشتراک اپلیکیشن را بپردازید و البته این حق اشتراک ها ممکن هست صرفه ی اقتصادی برای شما نداشته باشد. این اپلیکیشن ها و آپدیت ها و اشتراک آن ها قابل انتقال به گوشی نوین نیز نیستند.

قالب آماده اینستاگرام

با این همه معایبی که ساخت و ایجاد یک پوسته استوری اینستاگرام یا تم پست اینستاگرام دارد آیا بهتر نیست که بجای صرف زمان، انرژی و هزینه ی بیشمار به دسته ای نامتناهی از پوسته آماده اینستاگرام دسترسی داشته باشید؟ هم اکنون وبسایت جوبیس آماده هست تا هزاران پوسته آماده اینستاگرام را با پرداخت حق اشتراکی اندک در اختیار شما قرار دهد. از هم اکنون اگر به دنبال شناسایی محصول خود در اینستاگرام هستید، اگر به دنبال شناخته شدن هستید و اگر هنر خود را میخواهید شناسایی کنید پس وقت، هزینه و انرژی خود را برای حرفه و هنر خود خرج کنید، جوبیس با در اختیار گذاشتن قالبهای مورد سلیقه و مربوط به شما منجر می شود تا سریعتر معروف شوید و محصولتان را در زمانی کوتاه تر به دست مشتریان خود برسانید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 164 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 21 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.