دانلود نرم افزار موبایل چطور می توانیم از روش های مختلف پولی و رایگان، ویباکس را دریافت کنیم؟ - ابنجکو

بازی فورتنایت را همه به عنوان یک بازی با گرافیک بالا و منحصر به فرد می شناسند که در همه جای دنیا از آن استفاده می شود. بازی هایی که در دنیای امروز تولید می شوند، باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشند تا در میان صدها بازی ارائه شده، به عنوان یک بازی جذاب و پرطرفدار شناخته شوند.

بازی فورتنایت از آن دسته بازی هایی است که یک بار شرکت کردن در رقابت های آن، می تواند افراد را به سمت خود بکشاند و هیجان قبال توجه ای را برای آن ها رقم بزند.

در این بازی ارزی رایج و همه کاره به نام ویباکس وجود دارد که استفاده از آن مزایای قابل توجه ای را برای گیمر های عزیز به همراه دارد. در ادامه این مقاله ما میخواهیم اطلاعات کامل تری در خصوص آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، بنابراین با ما همراه باشید.

آشنایی با بازی فورتنایت و هر آن چه که باید در این خصوص بدانید.

فورتنایت را کمپانی epic games با سبک اکشن برای گیمرها ساخته است که از حالت های مختلفی چون بتل رویال، نجات دنیا و کریتیو برخوردار می باشد. انتخاب هر کدام از این حالت ها و شرکت در رقابت های آن، جذابیت خاصی را برای بازیکن به دنبال دارد.

به عنوان مثال در بتل رویال بازیکن ها در یک جزیره به کمک یک اتوبوس پرنده فرود خواهند آمد و با قرار گرفتن در یک نقطه امن، باید با نود و نه نفر دیگر مبارزه کنند. خاص بودن این حالت به کوچک شدن زمین جزیره برمی گردد که لحظه به لحظه بازیکن ها را به یکدیگر نزدیک تر می کند.

زنده ماندن در مسابقات یعنی پیروزی برای گیمر که هدف اصلی بازی است. برای آن که شانس و امکان برد خود را افزایش دهید، باید یک نیروی آماده و آشنا با اسلحه های مختلف را به میدان بفرستید که لازمه این کار استفاده از ویباکس می باشد.

ویباکس فورتنایت چیست؟

فورتنایت بیشتر با کلمه ویباکس همراه می شود و این اهمیت نقش ویباکس در این بازی را نشان می دهد. در بازی فورتنایت پرداخت درون برنامه ای وجود دارد و این یعنی آیتم ها و موارد مختلفی در بازی قرار داده اند که با پرداخت ارز مخصوص بازی می توانید آن ها را خریداری کنید.

برای خرید آیتم ها و موارد دیگر در بازی فورتنایت، نیاز به ویباکس می باشد که به عنوان پول در این بازی معرفی شده است. نداشتن ویباکس کافی و دسترسی پیدا نکردن به آن، می تواند از جذابیت بازی بکاهد و گیمر قسمت های مهم و جذاب بازی را از دست بدهد.

همچنین برای تهیه آن می توانید به صفحه “خرید ویباکس فورتنایت” مراجعه کنید.

 

معرفی راه های رایگان کسب ویباکس فورتنایت

همان طور که می دانید، ویباکس از قسمت های مهم فورتنایت به حساب می آید بنابراین باید با راه های به دست آوردن آن در طول بازی به خوبی آشنا شوید تا بر تعداد آن اضافه کنید و استفاده لازم را از آن ببرید. روش های رایگان کسب ویباکس فورتنایت عبارتند از:

  • در بازی ها و چالش های بتل رویال شرکت کنید و با پیروز شدن و پشت سر گذاشتن مراحل، بدون آن که پول واقعی را پرداخت کنید ویباکس های زیادی را به دست آورید.
  • به بازی فورتنایت وارد شوید و ویباکس را از بازی دریافت کنید. به یاد داشته باشید که با این کار ویباکس قابل توجهی را دریافت نخواهید کرد، ولی باز هم روش خوبی است تا بدون بازی کردن و انجام کار خاصی تعدادی ویباکس را به دست آورید.
  • چالش های بازی را جدی بگیرید و آن ها را به خوبی انجام دهید تا تعداد قابل توجهی ویباکس دریافت کنید. با انجام این کار هم از بازی لذت ببرید و هم ویباکس به دست آورید.

روش  پولی دریافت ویباکس

روش هایی که در قسمت قبل برای به دست اوردن ویباکس معرفی شد، کاملا رایگان است و نیاز به پرداخت پول واقعی ندارد، اما این روش ها کمی زمان بر می باشد و نمی توان آن تعداد ویباکسی که لازم است را به سرعت به دست آورد. یک راه و روش دیگر وجود دارد که گیمر را سریع تر به تعداد ویباکس هایی که می خواهد، می رساند.

این راه خرید پولی ویباکس از سایت های دارای اعتبار می باشد. در ایران گیمرها نمی توانند از طریق پرداخت درون برنامه ای به راحتی ویباکس را خریداری کنند، اما سایت هایی هستند که این کار را به ساده ترین حالت ممکن انجام می دهند و شما می توانید در ازای تعداد ویباکس هایی که لازم دارید، مبلغی را پرداخت کنید تا این ویباکس ها در اکانت بازی شما اضافه شوند.

 

استفاده ویباکس در فورتنایت

ویباکس در این بازی استفاده فراوانی دارد که به موقع به کار بردن آن امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد به همین دلیل است که داشتن و خرید ویباکس را به گیمرها پیشنهاد می دهیم زیرا از این کار پشیمان نخواهند شد و رقابت هایی جذاب تر را خواهند دید. در ادامه برخی از استفاده های ویباکس ذکر شده است.

  1. یک کاراکتر برای آن که قوی شود، باید اسلحه ها و تجهیزات جنگی در اخیتار داشته باشد و نحوه استفاده از آن ها را به طور کامل بداند تا به راحتی در مسابقات پیروز شود.  در بازی فورتنایت خرید تجهیزات را با ویباکس انجام می دهند.
  2. لباس ها و زره های خاصی در بازی فورتنایت برای کاراکتر دیده می شود که می توانید با ویباکس آن ها را خریداری نمایید.
  3. ابزار آلات و تجهیزات در هر مرحله نیاز به به روز رسانی دارند و نباید از آن ها غافل شد که این کار هم به واسطه پرداخت ویباکس قابل انجام است.

 

این موارد و موارد دیگر اهمیت وجود ویباکس در بازی فورتنایت را می رساند پس به روش های مختلف چه رایگان و چه پولی، ویباکس های خود را افزایش دهید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 201 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.