دانلود نرم افزار موبایل مقابله تخلف در تزریق واکسن در مشهد - ابنجکو

به گزارش سایت عروس بروز به نقل از فارس، دکتر حمیدرضا رحیمی اظهار کرد: هرکسی که واکسن کرونا دریافت کرده بر اساس کارت هویتی، اطلاعاتش ثبت شده و واکسن کادر درمان بر اساس احراز هویت انجام گرفته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: برای کادر داروخانه‌ها و مراکز ترک اعتیاد لیست اعلامی افراد واجد شرایط از طرف خودشان بوده است؛ یعنی داروخانه‌دار طبق لیستی که برای ما فرستاده اعلام کرده این افراد جزو پرسنل داروخانه وی هستند که البته ما نیز از طریق بیمه این لیست‌ها را صحت سنجی می‌کنیم؛ البته هستند افرادی که بدون بیمه در داروخانه‌ها مشغول بکار هستند و این قسمت کار را به انجمن داروسازان سپرده‌ایم.

وی ادامه داد: مراکز ترک اعتیاد سه نفر از پرسنل شامل پرستار مددکار و پذیرش را به ما لیست داده‌اند که واجد شرایط دریافت واکسن هستند و مسوولیتش با سرپرست مرکز است.

رحیمی در خصوص مطالبی که در فضای مجازی در خصوص تخلف در تزریق واکسن یکی از مراکز سالمندان درگز عنوان شده، بیان کرد: مراکز نگهداری سالمندان جزو اولویت یک دریافت واکسن بوده‌اند، اما در نکته‌ای که در خصوص مراکز سالمندان به‌خصوص در شهرستان‌ها وجود دارد این است که این مراکز بصورت خانوادگی اداره می‌شوند و این موضوع نیاز به بررسی بیشتری دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص تخلفات صورت گرفته در مشهد نیز گفت: در موارد معدودی در خانه‌های سالمندان مشهد نیز تخلفاتی صورت گرفته بود که حراست دانشگاه علوم پزشکی در جریان قرار گرفت و برخورد کردیم.

وی یادآور شد: متولی واکسن در مراکز سالمندان بهزیستی است و ما فقط واکسن را در اختیارشان می‌گذاریم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 129 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 28 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.