دانلود نرم افزار موبایل تبدیل یک پایان نامه ضعیف به قوی - ابنجکو

جلسات دفاع ارشد و دکترا در هر رشته‌ای برای دانشجوها ازجمله لحظات مهم و سرنوشت‌ساز است که زحمات چندین ساله دانشجو در مدت‌زمان کمی مشخص می‌گردد. اگر بهترین و کامل‌ترین پایان‌نامه را هم شما انجام داده باشید ولی در جلسه دفاع نتوانید آن را به‌خوبی ارائه کنید، در حقیقت مانند این است که شما کار بزرگی انجام ندادید و تمام لحظات خود را که برای پایان‌نامه خود صرف کرده‌اید، تلف‌شده است. طبق گفته زیبای استیوجابز در حقیقت، ارائه‌ی هر چیزی، میزان اهمیت آن را مشخص می‌کند و نقشی موثر در تبدیل یک پایان نامه ضعیف به قوی دارد ، در نظر داشته باشید که نحوه‌ی ارائه پایان‌نامه میزان اهمیت کار تحقیقاتی شمارا مشخص می‌کند.

ارائه کردن و نحوه ی ارائه خیلی مهم تر از خود کاریه که دارید در موردش صحبتش میکنید و اگر اونو به خوبی انجام بدید توی کاراتون خیلی موفق میشید و موضوع شما تبدیل میشه به یک موضوع عالی و جذاب که همه افراد جذبش میشن. خیلی از افرادی که تلاش کردند توی پایان نامه و یک پایان نامه خوب دارند توی جلسه دفاع به علت اینکه خوب ارائه نکردند به مشکل خوردند. در کتاب از صفر تا صد پایان نامه (مهرداد حمصیان) تمام نکات جلسه دفاع رو بیان کردیم که چجوری اصلا شروع بکنید؟ ابتدای کارتوت چجور باشه؟ پایان کارتون چجور باشه؟ پاورپوینت جلسه دفاع رو چجوری طراحی کنید؟ نحوه ی ساخت پاورپوینت چجوریه و غیره.

برای مثال خیاط ها یک پارچه میگیرن و می تونن از اون پارچه برای شما یک کت و شلوار و یا یک مانتوی خوب در بیارن ، دقیقا ما هم می تونیم از یک پایان نامه ای که خیلی ضعیف کار شده با طراحی صحیح جلسه دفاع و نحوه ی جلسه دفاع یک پایان نامه ی قوی در بیاریم و برعکس همین موضوع هم ممکنه که با طراحی و ارائه ی ضعیف جلسه دفاع یک پایان نامه خیلی قوی رو به یک پایان نامه ضعیف تبدیل کنیم ، بنابراین خیلی دقت داشته باشید که یک پایان نامه ضعیف رو به یک پایان نامه قوی تبدیل کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 159 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 24 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.